i dream it, i'll achieve it

Tuesday 14 June 2011

DOLPHINS<---->ME

salam. hye n hello!!!ok, some people tertanye2 , why I sgt2 fanatics dengan dolphins stuff....ok. I mula fanatic dgn dolphins n all about dolphins stuffs waktu sekolah rendah dulu. tak silap I, when I was standard 5, ade la,,,satu musim cerita korea . I tertarik dgn movie tu , xsilap I , tittle dy "Summer Beach" .lau u nk tgk cter dye,,cube google,huhu,best!!! also, movie ini merupakan movie korea yg pertama yang pernah saya tontoni . Dari situ, I tertarik dgn character heroin nye. sewaktu bercinta dengan si heronye,,(namenye,,,dah lupe la)...evrytime,si hero akan kasi dolphins stuff pada heroin tu, like dolphin necklaces, dolphin rings,dolphin pillow n so on. And dari sini ,la saye ter"psycho"pada diri saye sniri , bahawa dolphin itu membawa simbolic love,romantic, fun, joy, cute , pretty...and anything precious.. ;)  ,dan mulai saat itu , saya terlampau fanatics dgn dolphin stuffs dan bagi saya dolphins itu simbolic pada benda yang saya suka . seingat saya , waktu form 5 , di MRSMKT,,sy sgt suka akn subject chemistry .Then, di bahagian tepi2 buku teks itu , akan saye tulis "I LOVE CHEMISTRY"  ..."I LOVE DOLPHINS" ,,hehe .... N Juga , disbbkn I terlampau fanatic dgn dolphins, smua my family know much about this. then, bile dyrg nk belikn smtng kat I , dyrng akn blikan dolphin stuff la,,, hoho,, contohnye, mum penah belikan necklace,ring ,ear rings dolphins pada i, dad penah belikan dolphin pillow kat i , my kakak pula  penah balikan t-shirt ade pic dolphins,my younger brother lak, akan membawa pulang keychain2 dolphins apabila dye mnyertai trip2 skolah,,, ke mane2,, huhu.,, jadi,, bila, anyone giving me, dolphin stuff, I xbole nak buang , n I'll appreciate it,, i xtaw knape,,amat berat bagi saya untuk tidak menghargai 'dolphins' ... n not to be forgotten, i dream, i'll swim with dolphins someday~~             I L<3VE DOLPHINS (DOLPHINS ARE CUTE, BEAUTY, CUNNING,LOVING)

No comments:

Post a Comment